Första advent och något saknas..

första advent och något är fel? det spöregnar regnar ute.. vart är den där mysiga och fluffiga snön? men men får väl ställa mig in på att det blir en grön jul.. lika bra att hoppas på det värsta och sen bli överlycklig när den väl kommer, tycker att det lät som en toppen idé av mig! annars så har morgonen bjudit på knäck kokande, adventljus och hästhoppning. mycket spännande med omhoppningen i globen , 10 st i rank på omhoppet därav 5 var svenskar men fick iaf en svenk på andra plats som jag inte minns fel. det var bra , för hade verkligen inte gjort de bättre. nu ska jag kolla på new moon för att kanske gäst biosalongen med breaking dawn ikväll måste fräscha upp minnet lite! nu ska jag njuta av läckerbitarna Edward och Jacob!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0